Faktai apie populiariąją kultūrą
Pasaulyje suskaičiuojama per 2,2 milijardus kompiuterinių žaidimų žaidėjų. Tačiau 65% kompanijų, gaminančių žaidimus, dirba mažiau nei po 100 darbuotojų. 15% kompanijų dirba 2-5 darbuotojai ir net 19% žaidimus kuriančių kompanijų apsieina su vienu darbuotoju.
Kas 13-as turistas, 2017 metais viešėjęs Pietų Korėjoje, prisipažino atvykęs dėl vaikinų K-pop grupės „BTS“. Jų indėlis į Pietų Korėjos ekonomiką toks didelis, jog jie pritraukia į šalį tiek pajamų, kiek pritrauktų 26 vidutinio dydžio įmonės.
Žmonių, ieškančių skrydžių iš JAV į Norvegiją, skaičius patrigubėjo vos išleidus filmą „Frozen“. Animaciniame filme vaizduojamos Norvegijos vietovės.
Kasdien žaisdami žaidimą „Candy Crush“ žmonės visame pasaulyje pirštais nubraukia 115 tūkst. kilometrų atstumą.
Serialo „Sostų karai“ filmavimas Šiaurės Airijai atnešė per 300 mln. dolerių pajamų. Tokias pajamas atnešė ne tik turistai, bet ir su serialo kūrimu susijusių darbo vietų atsiradimas pagalbiniam personalui.
2015 metais atlikus tyrimą paaiškėjo, kad tik 54% „Tinder“ programėlės naudotojų iš tiesų yra vieniši.
Žaidimų industrija yra didesnė nei filmų ir muzikos industrijos kartu sudėjus. 2018 metais žaidimų kūrėjai susižėre 137,9 mlrd. JAV dolerių pajamų, kai filmų kūrėjai vos 41,5 mlrd., o muzikos – 19,3 mlrd. dolerių pajamų.
Kas penkioliktas žmogus pasaulyje turi knygą apie Harį Poterį.
Kasdien Netflix’e žmonės peržiūri tiek filmų ir serialų, kad sumoje per dieną gaunasi peržiūrėta 18 tūkst. metų laikotarpis.
HBO serialas „Černobilis“ per vieną naktį tapo geriausiai vertinamu serialu IMDb platformoje. Tai taip pat ženkliai pakėlė turizmą Ukrainoje. Po serialo pasirodymo turizmas išaugo 40%.