4 populiariausi svetainių tipai

Šiuo metu pasaulyje yra daugiau nei 1,7 mlrd. interneto svetainių. Gali pasirodyti, kad visos jos vienodos, tačiau iš tiesų taip nėra. Todėl prieš kuriant interneto svetainę derėtų išsiaiškinti, koks jūsų tikslas. Galbūt norite parduoti produktus ar paslaugas? O gal mėgstate rašyti ir norite savo tekstais pasidalinti su kitais? Atsižvelgiant į savąjį tikslą, tampa lengviau nuspręsti, kuri interneto svetainė geriausiai atitinka asmeninius poreikius.

1. El. komercijos svetainė

Šio tipo svetainės labiausiai tinka tiems, kurie nori parduoti prekes ir (arba) paslaugas. Tai bene tiesiausias kelias pasiekti klientus tiek vietiniu, tiek tarptautiniu mastu. Trumpai tariant, el. prekyba apibrėžiama kaip interneto naudojimas prekėms ar paslaugoms pirkti ir parduoti, įskaitant mokėjimo procesą. Tam skirtos svetainės turi pirkinių krepšelį ir integruotą tam tikrą elektroninį mokėjimo būdą.

Verta paminėti, jog nepriklausomai nuo tipo, kiekvienai interneto svetainei reikalingas tinkamai parinktas domenas ir patikima hostingo paslauga. Jeigu šiuo metu kaip tik ieškote tokios, ją galite greitai ir patogiai užsisakyti paspaudę ant šios nuorodos.

2. Verslo svetainė

Tai bet kuri svetainė, skirta konkrečiam verslui. Joje galima dalintis įvairiais pasiūlymais, darbų pavyzdžiais, klientų atsiliepimais, produktų ar paslaugų ypatumais ir taip toliau. Verslo svetainė labai svarbi reklamos tikslais: ji leidžia didinti savo prekių ženklo žinomumą, atpažįstamumą ir taip pelnyti vartotojų pasitikėjimą.

Remiantis tyrimų duomenimis, netgi 70–80 proc. vartotojų prieš nuspręsdami įsigyti įmonės produktus ar paslaugas, pirmiausia jos ieško internete. Todėl akivaizdu, jog siekiant neprarasti potencialių klientų, verslo svetainė šiais laikais tiesiog būtina.

3. Tinklaraštis (angl. blog)

Tai svetainė, į kurią nuolat keliami tekstai, vadinami tinklaraščio įrašais. Ją gali valdyti vienas asmuo, žmonių grupė arba įmonė. Tinklaraščio tikslas – dalintis informacija tam tikra tema ar temomis, siekiant pritraukti tikslinę auditoriją. Skelbdamos aktualų ir puikiai parašytą turinį, įmonės gali sukurti kokybišką svetainės lankytojų srautą ir taip padidinti pardavimus.

4. Portfelis

Tokio tipo svetainė yra skirta parodyti atliktus darbus ar turimus įgūdžius. Ji ypač naudinga laisvai samdomiems darbuotojams, norintiems pelnyti potencialių klientų pasitikėjimą. Portfelio svetainėje dažniausiai yra galerija, kurioje rodomi specialisto kompetenciją įrodantys darbai, pavyzdžiui, tekstai arba grafikos kūriniai. Taip pat pateikiama išsami informacija apie juos.

Priklausomai nuo darbo krypties, portfelio pristatymui skirtos svetainės gali būti labai įvairios. Paprastai jos naudojamos kartu su gyvenimo aprašymais, kreipiantis dėl darbo, arba kaip vizitinės kortelės, prisistatant potencialiems klientams, partneriams.

Pradedant bet kokį internetinį projektą svarbu turėti aiškų tikslą – tuomet jo įgyvendinimas bus žymiai paprastesnis. Be viso to, taip bus lengviau pasirinkti ir jūsų poreikius geriausiai atitinkantį svetainės tipą.

Pasidalink patikusiu straipsniu
Dar daugiau įdomaus turinio mūsų Facebook puslapyje! Kviečiame mus sekti:

Jums taip pat gali patikti...

1 Response

  1. Labai priklauso į kokią visuomenės sritį orientuotas verslas. Jaunimą ko gero lengviausia pasiekti socialinių tinklų pagalba.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *