Kinijos apatinių pardavėjai priversti reklamuoti moteriškus produktus, uždėtus ant vyrų

Pardavimai internetu Kinijoje, kaip ir visame pasaulyje, Covid-19 pandemijos metu šovė į viršų. Lietuvoje jau tapo gana įprastu dalyku socialiniuose tinkluose rengti gyvas transliacijas, kurių metu smulkūs verslininkai pardavinėja savo produkciją. Tačiau Kinijoje toks pardavimų būdas yra dar populiaresnis, čia kone kiekvienas smulkus verlsininkas tiesiog privalo rengti gyvas vaizdo transliacijas, jei nori išlaikyti savo verslą.

Visgi, griežta Kinijos politika smarkiai riboja verslininkų galimybes. Išskirtinai gyvoms transliacijoms buvo išleistas sąrašas draudimų, tarp kurių buvo ir tokie draudimai, kaip vaizdo įrašo metu rodyti maisto švaistymą, ar nepadoriai apsirengusias moteris. Būtent pastarasis draudimas labiausiai ir smogės verslininkams, kurie prekiauja moteriškais drabužiais arba apatiniu trikotažu. Pažeidus šį draudimą socialinėse medijose Kinijoje galima gauti viso gyvenimo užblokavimą. Tad nenorėdami rizikuoti Kinijos verslininkai rado įstatymo spragą. Nuo šiol vis daugiau elektroninių parduotuvių savo produkciją gyvų transliacijų metu demonstruoja ant modelių vyrų. Ir nesvarbu ar tai nėriniuota liemenėlė, ar seksualūs naktiniai.

Socialiniuose tinkluose jau galima rasti nuotraukų iš tokių gyvų pardavimų. Visgi, žinant griežtą Kinijos politiką, tik laiko klausimas kada draudimas palies ne tik moteris, bet ir vyrus.

Pasidalink patikusiu straipsniu
Dar daugiau įdomaus turinio mūsų Facebook puslapyje! Kviečiame mus sekti:

Jums taip pat gali patikti...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *