Istorija apie vyrą, kuris susikrovė milijonus parduodamas akmenis-augintinius

akmenys-augintiniai

Šiais metais, sulaukęs 78-erių, mirė tikras reklamos ekspertas – Gary Ross Dahl. Nors per ilgą savo gyvenimą jis padėjo parduoti ne vieną produktą, tačiau garsiausias iš jų buvo paprasčiausias akmuo, pristatomas kaip paklusnus augintinis.

Savo karjerą Garis pradėjo kaip reklaminių tekstų rašytojas. Jaunas vyras sparčiai kilo karjeros laiptais ir atrodė, kad nėra nieko, ko jis negalėtų parduoti. Maždaug 1970-aisiais viename iš Kalifornijos barų Garis eilinį vakarą su draugais gurkšnojo alų. Pokalbis pakrypo apie augintinius, draugai skundėsi kiek daug vargo jie sukelia – juos reiškia išvesti pasivaikščioti, maitinti, tvarkyti jų padaromą betvarkę. Ir kai atėjo Gario eilė pasipasakoti apie savo augintinį, jis pareiškė auginąs akmenį. Visiems atsakymas pasirodė toks juokingas, kad jau kitą dieną Garis ėmėsi idėjos plėtojimo.

Dėžutė,  instrukcija, akmuo ir netgi virvelė, skirta pasivaikščiojimams su augintiniu

Dėžutė, instrukcija, akmuo ir netgi virvelė, skirta pasivaikščiojimams su augintiniu

Iškalbos nestokojančiam Gariui nebuvo sunku surasti porą bepročių investuotojų. Jis nusipirko dėžę akmenų po centą už vienetą ir pradėjo kurti dėžutės dizainą. Būtent tai ir buvo sunkiausia plano dalis, tačiau po kelių bandymų jis sukūrė dėžutę su oro angomis, kaip priklauso tikram augintiniui. Tada beliko akmenis sudėti į dėžutes ant minkštų šiaudų ir pridėti instrukciją, kaip prižiūrėti šį neįprastą augintinį. Instrukcijoje buvo nestokojama absurdiškų patarimų, tokių kaip: „Kai išimsite akmenį iš dėžutės, jis bus labai energingas, tad padėkite jį ant senų laikraščių. Jis kaipmat nurims ir gulės ten ramus tol, kol jo nepajudinsite“.

Pirmieji akmenys-augintiniai parduotuvėse pasirodė 1975-aisiais prieš pat Kalėdas. Vienas augintinis kainavo 3,95 dolerio ir vos per kelis mėnesius jų buvo parduota daugiau nei pusantro milijono. Žmonės taip buvo sužavėti šios absurdiškos idėjos, kad pirko akmenis ne tik sau, bet ir draugams, kaip pokštą. 2011-aisiais duodamas interviu Garis pripažino: „Tuo metu sulaukdavau tiek daug skambučių, kad turėjau vienu metu kalbėti dviem telefonais. Galiausiai pasisamdžiau vadybininką, kuris apsimetęs manimi turėjo atsakinėti į skambučius“.

Garis mano, kad tokia neregėta sėkmė jam nusišypsojo dėl to, kad akmenų-augintinių idėją jis pristatė pačiu laiku. Vietnamo karas buvo kątik pasibaigęs, o Votergeito skandalas buvo dar tik įsiplieskiantis. Žiniasklaidoje buvo vien negatyvios naujienos ir žmonėms tiesiog reikėjo kažko absurdiško, kas išspaustų šypsenas.

Tiesa, ilgai Gario sėkmė nesitęsė. Kadangi jis neužpatentavo savo idėjos, greitai pasipylė daugybė kitų analogiškų augintinių ir papildomų prekių jiems. Vis dėlto, kelių sėkmingų metų pakako, kad Garis galėtų įsigyti nuosavą namą su baseinu, o seną Hondą išsikeisti į naujutėlaitį Mersedesą. Vėliau Garis grįžo į reklamos sritį ir netgi išleido knygą apie ją. Šių metų kovo 23 dieną jis mirė įrodęs, kad galima parduoti bet ką, jei tik mokėsi tai gražiai pateikti.

Pasidalink patikusiu straipsniu
Dar daugiau įdomaus turinio mūsų Facebook puslapyje! Kviečiame mus sekti:

Jums taip pat gali patikti...

2 komentarai

  1. dezutes parašė:

    va prasom, jei kazkam dar reikes verslo idejos, si tikrai puiki, Lietuvoje nera 😀 idesit i grazia pakavimo dezute, ir volia

  1. 23 rugpjūčio, 2015

    […] verslo idėja ko gero dar beprotiškesnė už akmenį-augintinį, apie kurį rašėme anksčiau. Šis vyras parduoda bulves, ant kurių užrašo žinutę ir […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Šioje svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume tinkamą svetainės veikimą, analizuotume naršymo statistiką, individualizuotume Jūsų naršymo patirtį bei teiktume Jums aktualius reklaminius skydelius. Taip pat dalijamės informacija apie tai, kaip naudojatės mūsų svetaine su mūsų reklamos ir analizės partneriais. Plačiau
Slapukų nustatymai
Sutikti
Nesutikti
Privatumo ir slapukų politika
Privatumo ir slapukų politika
Pavadinimas Aktyvuotas

Kas mes esame

Mūsų tinklalapio adresas yra: https://skaitalas.lt

Kokius asmeninius duomenis mes renkame ir kodėl tai darome

Komentarai

Kai lankytojai rašo komentarus tinklalapyje, mes renkame duomenis, matomus komentaro paskelbimo formoje, o taip pat lankytojo IP adresą bei naršyklės vartotojo įrašą, kad apsisaugotume nuo brukalų. Iš Jūsų el.pašto adreso gali būti sugeneruotas anonimizuotas duomenų įrašas (angl. hash) ir pateiktas Gravatar paslaugos teikėjui, norint patikrinti, ar Jūs naudojatės šia paslauga. Gravatar privatumo politika pateikiama čia: https://automattic.com/privacy/. Patvirtinus Jūsų komentarą, Jūsų profilio nuotrauka yra matoma viešai šalia Jūsų komentaro.

Kontaktų formos

Kontaktų formoje Jūsų pateikiami duomenys (tokie kaip vardas, el.pašto adresas), naudojami tiks atsakyti Jums el.paštu ir trečioms šalims neperduodami.

Slapukai (cookies)

Kai Jūs rašote komentarą šiame tinklalapyje, Jūs galite pasirinkti, ar norite, kad Jūsų vardas, el.paštas ir tinklalapis būtų išsaugotas slapukuose. Taip daroma Jūsų patogumui, kad Jums nereikėtų šių duomenų suvedinėti iš naujo, kiekvieną kartą kai komentuojate. Šie slapukai saugomi vienerius metus. Slapukų pagalba yra tvarkomas Jūsų IP adresas, naršymo informacija, tokia kaip aplankytos interneto svetainės sritys, svetainėje praleistas laikas ir pan.

Iš kitų tinklalapių įkeltas turinys

Šiame tinklalapyje gali būti iš kitų tinklalapio įkelto turinio (pavyzdžiui, video, paveikslėliai, tekstas ir pan.). Tokio įkelto turinio peržiūra ir veiksmai su juo šiame tinklalapyje prilygsta apsilankymui tuose tinklalapiuose, iš kurių turinys yra įkeltas. Šie tinklalapiai gali rinkti duomenis apie Jus, naudoti slapukus (cookies), trečiųjų šalių sekimo paslaugas ir stebėti Jūsų veiksmus su įkeltu turiniu, įskaitant ir tuos atvejus, kai turite paskyrą ir esate prisijungęs prie minėtų tinklalapių.

Su kuo mes dalinamės Jūsų duomenimis

Jūsų naršymo duomenimis dalinamės su Google sistema tinklalapio statistikos pildymo ir suasmenintos reklamos rodymo tikslais. Jei šiais duomenimis dalintis nenorite, prašome tai pažymėti slapukų nustatymuose.

Kaip ilgai mes saugome Jūsų duomenis

Jei parašote komentarą, jo tekstas ir metaduomenys yra saugomi neribotą laiką. Taip daroma todėl, kad galėtume atpažinti ir patvirtinti ateities komentarus automatiškai, vietoje administratoriaus patvirtinimo.

Jūsų teisės

Jei Jūs turite paskyrą šiame tinklalapyje, arba kada nors rašėte čia komentarą, galite reikalauti gauti duomenų eksporto failą su visais asmeniniais duomenimis, kuriuos mes turime apie Jus, įskaitant ir tuos, kuriuos pats mums pateikėte. Jūs taip pat galite reikalauti, kad mes ištrintume visus mūsų turimus Jūsų asmeninius duomenis. Šie abu reikalavimai negalioja duomenims, kuriuos mes privalome išsaugoti pagal įstatymą administraciniams, teisiniams ar saugumo tikslams.

Kur mes siunčiame Jūsų duomenis

Lankytojų komentarai gali būti tikrinami naudojant automatinę brukalų paieškos paslaugą.

Kontaktinė informacija

info@skaitalas.lt
Išsaugoti nustatymus
Slapukų nustatymai